dijous, 14 de juny del 2012

PIES JUNTA



Día de Junta en Photosagrera, muchas cosas para hablar, dar opiniones y decidir para continuar paso a paso haciendo camino.
Al fijarme en los zapatos de los asistentes flipé, la gran mayoría eran cómodos y respetaban los pies, cosa que no me acostumbra a pasar siempre que voy observando mis compañeros de vagon en el metro de Barcelona.  Creo que la gente de photosagrera no está dentro de la media normal... no se si será bueno o malo, pero a nivel zapatos es excelente.



En la siguiente fotografía podéis ver los zapatos que me compré en la zapatería de la calle Xuclá que os hablé en el post de zapatos, con mis uñitas pintadas de rojo como una chica fina, femenina y sexy.


Hay veces que se nos escapan cosas extraordinarias, os podéis creer que haciendo la foto de los zapatos me percaté en lo divertida que es la rueda de la silla de ruedas de una compañera de Photosagrera, cuando la ví me encantó!!!
 

6 comentaris:

  1. Ostres Cristina cada cop tinc mes dubtes de que s'amaga radera de aquesta sonrrisa innocent, quina en tindràs pensada...,un dia fa temps, algu en va dir, si vols coneixe la persona primer mira els peus , com i que calça, es cuidados, es polit, es original o banal, els peus es la part mes llunyana del cap i depen de la cura que en tinguem dirá molt de nosaltres ....bona pensada.
    Josep maria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja...la sonrisa tapadera, m'ha fet molta gràcia Josep Maria.
      Sí jo tb penso que els peus diuen molt de la persona, i les sabates també, no es una cosa que et canvies molt, i pot dir moltíssim, encara que tb es obsesió propia...

      Elimina
  2. Hahahaha...siiiiiii...és la meva súper-cadira que no passa desapercebuda...;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es chulísima!!! et treu um somriure al veura-la!!!!

      Elimina
  3. Quin riure de fotos !!!!
    Ptns, Sílvia L.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que guay que hagis passat un bon rato, jo em partia quan les estava fent.
      Petons,

      cristina

      Elimina